×

“Delna” ar Saulkrastu un Limbažu jauniešiem diskutēs par līdzdalību demokrātijā, tiesiskumu un korupciju

Šo piektdien, 7.oktobrī biedrība “Sabiedrība par atklātību – Delna” vadīs nodarbības Saulkrastu vidusskolā un Limbažu 3.vidusskolā. Ar viesošanos Vidzemē Delna aktlāj ikgadējo jauniešu nodarbību ciklu par demokrātiju un tiesiskumu. Līdz gada beigām Delna viesosies 25 Latvijas skolās un universitātēs. Lekcijas saistošā, interaktīvā veidā skars jautājumus par to, kas ir demokrātija, ko jaunieši var darīt, lai veicinātu tiesiskumu personīgā, pašvaldības un valsts līmenī, kādu ietekmi uz demokrātiju atstāj korupcija un kā to mazināt.

Nodarbību cikla mērķis ir veicināt jauniešu līdzdalību vietējās kopienas dzīvē un pašvaldības darbā, veicinot politikas atklātību un atbilstību vietējo iedzīvotāju vajadzībām un interesēm. Sabiedriskās domas aptaujās jaunieši ir viena no apātiskākajām un apolitiskākajām sabiedrības grupām, tādēļ īpaši svarīgi, ka jaunieši gan diskutē par pilsonisko līdzdalību un korupcijas novēršanas nozīmi demokrātijas stiprināšanā, gan uzzina par praktiskiem līdzdalības instrumentiem.

Delna misija ir veidot atklātu, taisnīgu un demokrātisku sabiedrību, kas ir brīva no korupcijas politikā, biznesā un savstarpējās attiecībās. Biedrība tika izveidota 1998.gada 27.augustā un šobrīd ir viena no vairāk kā 90 starptautiskās pretkorupcijas organizācijas “Transparency International” nacionālajām nodaļām.

Delnas darbs ar jauniešiem notiek sadarbībā ar Nīderlandes Karalistes vēstniecību, F.Eberta fondu, Eiropas Komisijas pārstāvniecibu Latvijā, Eiropas Parlamenta informācijas biroju Latvijā un Atvērtās sabiedrības institūtu.

Papildu informācija:
Evija Goluba, Delna Jauniešu projektu koordinatore, tālr.: 29660930, e-pasts: evija.goluba@delna.lv

 

Delnas vizītes atspoguļojums Talsu televīzijā

Sižets par Delnas vizīti no 4:15 minūtes

 Foto: Delnas pretkorupcijas vasaras skola 2011 Nītaurē

Pievienot komentāru

  • CPI2018Screen Shot 2018-01-22 at 16.07.52

     

    rokas_gramataddddddbilde

    empiric_1